Przepis na skuteczne pozycjonowanie dla małych firm

Być może należysz do tych osób, które powątpiewają w możliwość odniesienia sukcesu w pozycjonowaniu stron małych przedsiębiorstw. Na pierwszy rzut oka zgadza się to ze zdrowym rozsądkiem. W końcu „grube ryby” długo pracowały na swój autorytet, bazę linków, niemałą grupę stałych gości, a do tego budżet pozwala im działać z dużo większym rozmachem, czyż nie? […]

Czytaj dalej

Siła przebicia Twojego newslettera

O newsletterze warto myśleć jak o dowolnej innej formie komunikacji. Mimo specyfiki wynikającej z charakteru narzędzia, znajdują tu zastosowanie dokładnie te same zasady, którymi kierujemy się chociażby w potocznej rozmowie. Nie oznacza to jednak wcale, że tworzenie newslettera jest oczywiste i proste. W końcu i w naszych codziennych kontaktach zdarza nam się nie tylko intrygować, […]

Czytaj dalej

SEO linkami zewnętrznymi stoi

Jeśli odrobiłeś już pracę domową związaną z optymalizacją wszystkich elementów Twej strony pod kątem pozycjonowania, to przyszedł czas na następny krok, a mianowicie linki. Niestety, nie nadszedł jeszcze moment, by spokojnie spocząć na laurach. Nie będę ukrywał, że zagadnienie to, a konkretnie tzw. linki zewnętrzne i ich pozyskiwanie, to najważniejszy i zarazem najtrudniejszy etap skutecznego […]

Czytaj dalej

SentiOne – wizerunek w sieci pod kontrolą

Czy wiecie, że co drugi polski konsument szuka opinii o produktach najpierw w Internecie? A aż 4/10 z nich zmienia zdanie o produkcie pod wpływem tych właśnie opinii. Jest to wystarczający argument, aby zainteresować się tym, co inni piszą o naszej firmie bądź naszym produkcie i zadbać o swój wizerunek w sieci. A jak to […]

Czytaj dalej

Reklamy na Facebooku? Przecież jest darmowy…

Na Facebooku, czy szerzej w social media, funkcjonują dwa rodzaje firm. Pierwszy z nich uważa, że Facebook jest darmowy. Drugi zaś, potrafi go skutecznie wykorzystać do zdobywania klientów 😉 Tłumaczenie, dlaczego social media nie są „za darmo” zostawię sobie jednak na inną okazję. W tym poście przedstawię Ci najskuteczniejsze (co nie znaczy że najprostsze) narzędzie […]

Czytaj dalej

Reklamy na Facebooku – co nowego?

Reklamy na Facebooku, to bez wątpienia jedna z kluczowych funkcjonalności tego portalu dla marketerów i właścicieli firm. Są doskonałym narzędziem zarówno do zwiększania zasięgu komunikacji marki jak i bezpośredniego stymulowania sprzedaży. Sprawdźmy zatem jakie nowości w tym narzędziu zaoferowała nam ekipa „Wielkiego F” i jak wykorzystać je do zwiększenia skuteczności swoich kampanii reklamowych na Facebooku.

Czytaj dalej

Reklamowe wojny brandów

Na reklamowym polu bitwy nieustannie trwają potyczki pomiędzy markami. W walce o uwagę klienta wykorzystywane są różne chwyty – zarówno te mniej, jak i te bardziej pomysłowe. Dziś chciałabym pokazać najciekawsze przykłady reklamowych wojen brandów, które wywołują zaskoczenie i uśmiech u odbiorców oraz wskrzeszają ogromne pokłady kreatywności u uczestników tych batalii.

Czytaj dalej

Pogoda idealna na… reklamę outdoorową

Zbliżająca się wielkimi krokami jesień u większości z nas wywołuje smutek na twarzach. Nadchodzi bowiem czas, gdy ciepłe, słoneczne dni coraz częściej przeplatają się z tymi dżdżystymi, mokrymi i zdecydowanie mniej przyjemnymi. Ale nie dla wszystkich taka zmienna pogoda jest niesprzyjająca. Okazuje się bowiem, że jesienna aura jest wręcz idealna na… skuteczną reklamę outdoorową!

Czytaj dalej

Personal branding jest w Twoich rękach!

Znane przysłowie „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” zawsze miało realne odniesienie w rzeczywistości. Jednak w momencie, gdy Internet zyskał miano kluczowego przekaźnika wiarygodnych informacji, powiedzenie to nabrało jeszcze większego sensu. W końcu sposób, w jaki prezentujemy się w tak powszechnym, interaktywnym medium ma ogromny wpływ na naszą opinię. Dlatego, jeśli chcesz zbudować profesjonalny wizerunek […]

Czytaj dalej

Persona w strategii marki

  Określenie grupy docelowej to jeden z najważniejszych etapów tworzenia strategii marki. Zadanie to wydaje się być dość proste. Jednak jak się okazuje, w wielu przypadkach komunikaty nadawane przez daną firmę wcale nie trafiają do wybranych przez nią adresatów. Dlaczego?

Czytaj dalej