Kreatywne cover photo na Facebooku

Obecnie, w dobie ogromnej ilości informacji, jaką otrzymuje każdy użytkownik social mediów, niełatwo jest zostać zapamiętanym. Musisz bardzo się postarać, aby zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. Miliony fanpage’y nie ułatwiają sprawy. Pamiętaj, że masz tylko 3 sekundy na to, aby przyciągnąć ich uwagę i zachęcić do pozostania z Tobą i Twoją marką dłużej. Byłoby więc szkoda nie wykorzystać takiego potencjału, jakim jest cover photo.

Prostota czy kreatywność

Cover photo to pierwsza rzecz, jaką widzą użytkownicy wchodząc na Twój fanpage na Facebooku. Może, a nawet powinno, stać się doskonałym narzędziem wizerunkowym. Możesz oczywiście postawić na prostotę, nazwę marki w połączeniu ze zdjęciem. Ale możesz też przy odrobinie kreatywności zrobić coś ciekawego. 3 sekundy to bardzo mało, a może to być Twoja jedyna szansa na pozyskanie uwagi.

Inspirujące przykłady cover photo

Marki zwykle starają się o to, aby ich cover photo było interesujące. Chcą, aby przyciągało uwagę i zostało w pamięci. Oto niezwykle interesujące przykłady marek, które postanowiły wykorzystać potencjał zdjęcia w tle.

Kreatywne cover photo na prywatnym profilu

Jednak zwykli użytkownicy potrafią być nie mniej kreatywni niż nawet największe marki. W końcu Facebook to miejsce autopromocji, również osobistej. Zobaczcie efekty.

Znasz inne przykłady kreatywnego wykorzystania cover photo? Wyślij do nas link do profilu KONTAKT

foto: www.sxc.hu

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *